»Jože je svojo ustvarjalno pot sklenil pred devetimi leti, Peter še vedno potuje k neznanemu, na različne načine poizkuša preveriti in prevetriti lastno umetniško prakso in ji išče nove obraze, nove obrazce.«
»Podobe lovstva, ki v umetnikovem opusu pogosto nastopajo kot domača alegorija različnih oblasti, razmerij moči in njihove zlorabe, se v novi seriji prelevijo v dejanske podobe 'tehničnih ovir', usodnih brodolomov in ponesrečenih poskusov prečkanja Sredozemlja.«
»Med deli Eve Petrič in Zdenke Žido se izrisuje povezovalna linija, in sicer reduciran likovni jezik, ki gradi kompozicije na podlagi osnovnih likovnih elementov črte in ploskve, ter plastenje ploskev, ki ustvarjajo prostorska razmerja po principu kontrastov.«
»Vsi ti domala znani prizori, izseki iz gozda, so tako pravzaprav avtobiografska pripoved umetnika, ki se razgalja pred nami, na gledalcu pa ostaja stopnja dovzetnosti in sposobnost videnja le tega izven zgolj in samo krajine.«
»Njegovo delo je lahko romantika, ekspresionizem, fovizem ali pa vsega po malem, odvisno od razpoloženja v trenutku, ko se umetnik giba po neokrnjenih gozdnih prostranstvih, odslikava videno v mislih in kasneje, ko videno in občuteno poveže in pred nas postavi novo likovno izpoved.«
»Anina knjiga umetnika je pravzaprav pogled v umetničine razmisleke, v zastavljena vprašanja in odgovore. To si Ana poišče in vedno znova išče v umetnosti, v ustvarjanju, v katerem lahko izrazi več, kot bi povedale besede.«
»Svojo kontemplativno govorico artikulira s formalnimi, semiotičnimi in pomenskimi elementi ter večino napora posveča sebi lastnim tipologijam.«
»Dinamične vizije prostora delujejo toplo in domače, znotraj njihovih struktur pa je v nekaj zadnjih delih moč slutiti strukturo arhetipskih form.«
»Prikazuje enigmatičnost prostora, s harmonično uravnoteženostjo med barvami in oblikami pa v gledalcu sprošča lirično ugodje in mu omogoča potovanja v neznano.«